Thursday 15 April 2010

cream pasta with my new favorite plate



This is my favorite plate from Giburi museum in Tokyo.


The black cat on the plate (ジジ) is a character from the famous Miyazaki Hayao movie, "Kiki's Delivery".


I bought this plate when I went back to Japan for holiday over the new year.


It's fun both eating and cooking with a new cute plateY




2 comments:

  1. ジジだ~(≧∀≦)
    お皿可愛いよね☆
    私の机にもジジグッズがあるよん♪

    私もジブリ美術館行きたい☆

    新しいお皿とかお気に入りのお皿だと、料理するのも食べるのも楽しいよねー(>▽<。
    何気に写ってるランチョンマットも可愛いんだけど☆★
    クリームパスタも美味しそう…!!

    まだ9:30なのにお腹空きそう!!

    ReplyDelete
  2. 上のコメント間違えちゃったっ( ̄□ ̄;)!!

    >お皿可愛いよね☆

    【お皿可愛いねー☆】

    です!!

    失礼しましたー><

    ReplyDelete