Sunday 31 January 2010

Outlet Shopping




お友達2人と、入間市にある、三井アウトレットパークに行きました。



横浜のに以前行ったことがあったけど、それより全然広かった!



しかも、不景気だからか、めちゃめちゃ安くて感激。



I went to a huge shopping mall called "Mitsui Outlet Park" in Iruma (Saitama).



The shopping mall was so huge! and things there were so so cheap!! (^^)



-- it must be the global economic depression... things were rediculously cheap.



I went to the same mall in Yokohama (Kanagawa) before but this one in Iruma was so much bigger and nicer!





very very unique statues just outside of Iruma station. ↑↑



入間市の駅の前にあった、変な銅像たち。変だけど、かわいい。



There are 4 statues. "flower", "sky", "Where god lives", "Earth".



4つの銅像が、それぞれ、"花”、”空”、”天”、”地”って書いてあった。



Strange, yet very cute statues...



かわいい…











I saw a very cute train on a way. I didn't take it though.

それから、かわいい電車を見ました。この電車には乗らなかったけど☆


I took a lot of pictures of trains...
My friend said I looked like a Train Otaku (Nerd).
なんだか興奮して、たくさん電車の写真を撮ってしまったっ!
一緒にいた友達に、電車オタクみたいって言われた(笑)





そして、これが私達が乗った電車。
And this train is the one we took.






お昼に食べたタコライス!!!
友達が、石神井公園駅前の、Shaku shakuっていうお店に連れてってくれました☆
店内がめっちゃかわいくて、タコライスも美味しくて、店員さんも親切で、とても良いお店だった。
微妙に、昭和の香りのする建物に位置したところも気に入った(笑)

I had Taco rice for lunch!!
My friend took me to this cafe (at night it's a bar) called Shaku Shaku.
Inside of the cafe is so cute and the food was so yummy too!
The people working there are also nice.

The cafe is so new and stylish, yet it is located in an old nostalgic building.
That was funny and I liked it.^^

2 comments:

  1. この間はありがとう~♪
    アウトレット凄い安かったね(≧∀≦)ノ”
    ちょっと予定より買いすぎちゃって反省です…。

    電車オタク(笑)
    いやいや、あの電車は写真撮りたくなるよ!!
    どうせなら、一緒に『空』ポーズしてる写真載せればよかったのに(★ ̄∀ ̄★)

    SHAKU SHAKU気に入って貰えてよかったです。
    違う店舗もそれぞれ雰囲気違うから、よかったらまた今度行きましょ~♪

    では、思いっきり日本語で失礼しましたっ(`・ω・´)ノ

    ReplyDelete
  2. よしえちゃん!
    コメントありがとう~~~~☆(≧▽≦)ノ

    アウトレット激安だったね!!!!
    でも気に入ったのが見つかって良かったよね♪

    空ポーズの写真は、最高だよね。
    でも公の場に載せるには、ちょっと恥ずかしかい(笑)
    よしえちゃんバージョンの写真載せてもいい?(笑)

    Shaku shaku良かったぁ♪
    地元も、まだまだかわいい店がたくさんあるんだねー!
    色々開拓したい♪

    ReplyDelete